Планирате да разширите своя бизнес и трябва да преместите офиса си на нова локация? А знаете ли, че вече не е нужно да ангажирате служителите си с преместването?
Ние – от SmartМovers, можем да Ви помогнем с екип за пренасяне на офиса. Имаме дългогодишен опит с преместването на бизнеси от различно естество. Затова можем да Ви дадем гаранция, че ще преместим Вашия офис бързо, внимателно и на добра цена.
Какви са особеностите при пренасяне на офис?
Когато се наложи да преместите Вашият офис или бизнес е нормално да имате следните притеснения:
- Справянето с факторът „време“ – дългото времетраене на преместването може да се отрази негативно на Вашият бизнес.
- Безопасното транспортиране на скъпата техника и мебели.
- Беопасното транспортиране на тежките машини.
- Безопасното пренасяне на фирмената документация.
- Ангажирането на Вашите служители с опаковането, носенето, товаренето и разтоварването на мебелите, офис техниката, консумативи, документи, архиви и машини.
Запитване за улугата
Какво Ви предлагаме?
Започваме с ПРЕДВАРИТЕЛЕН БЕЗПЛАТЕН ОГЛЕД. Наш експерт по преместването идва в удобно за Вас време и заедно коментирате детайлите по преместването.
Обръща се специално внимание на местата за паркиране, техниката, по-обемни машини и мебели. Обсъжда се и документацията, архивите и тяхното съхранение по време на транспортирането.
Следва изготвяне на специална оферта и съставяне на план съобразен с Вашият график.
Предварителен оглед, в повечето случаи, е задължителен за преместването на офиси и офис сгради.
Подготовка на офиса за пренасяне.
Нашият екип ще се погрижи за:
- Демонтиране и монтиране на офис мебели.
- Опаковане и разопаковане на офис техника.
- Подреждане и описване на важна офис документация и архиви.
- Безопасно пренасяне на обемни и скъпи машини.
- Натоварване, транспортиране и разтоварване на цялото офис оборудване.
- Снабдяване с нужните опаковъчни материали, за да извършите опаковането сами, ако желаете.
Товарене, транспортиране и пренасяне.
Нашата цел е преместването на Вашия офис да стане бързо и безпроблемно, за да не попречим на работата на Вашата компания. По време на планирането, ние подробно се запознаваме с Вашите изисквания и реда на опаковане, товарене и подреждане на техниката в камиона.
Наша грижа е укрепването на всички мебели, оборудване и документация за безопасното им транспортиране.
Държим на доброто планиране и координиране, защото това са основите за бързото и качествено преместване на офис. Това гарантира и, че ще възобновите своя работен процес възможно най-скоро.
Свържете се с нас още сега чрез контактната форма!
Опишете подробно как искате да Ви съдействаме и ще Ви помогнем бързо и лесно да преместите своя офис.