Планирате да разширите своя бизнес и трябва да преместите офиса си на нова локация? А знаете ли, че вече не е нужно да ангажирате служителите си с преместването?

Ние – от SmartМovers, можем да Ви помогнем с екип за пренасяне на офиса. Имаме дългогодишен опит с преместването на бизнеси от различно естество. Затова можем да Ви дадем гаранция, че ще преместим Вашия офис бързо, внимателно и на добра цена.

Какви са особеностите при пренасяне на офис?

Когато се наложи да преместите Вашият офис или бизнес е нормално да имате следните притеснения:

  • Справянето с факторът „време“ – дългото времетраене на преместването може да се отрази негативно на Вашият бизнес.
  • Безопасното транспортиране на скъпата техника и мебели.
  • Беопасното транспортиране на тежките машини.
  • Безопасното пренасяне на фирмената документация.
  • Ангажирането на Вашите служители с опаковането, носенето, товаренето и разтоварването на мебелите, офис техниката, консумативи, документи, архиви и машини.

Запитване за улугата

Какво Ви предлагаме?

Започваме с ПРЕДВАРИТЕЛЕН БЕЗПЛАТЕН ОГЛЕД. Наш експерт по преместването идва в удобно за Вас време и заедно коментирате детайлите по преместването.

Обръща се специално внимание на местата за паркиране, техниката, по-обемни машини и мебели. Обсъжда се и документацията, архивите и тяхното съхранение по време на транспортирането.

Следва изготвяне на специална оферта и съставяне на план съобразен с Вашият график.

Предварителен оглед, в повечето случаи, е задължителен за преместването на офиси и офис сгради.

Подготовка на офиса за пренасяне.

Нашият екип ще се погрижи за:

  • Демонтиране и монтиране на офис мебели.
  • Опаковане и разопаковане на офис техника.
  • Подреждане и описване на важна офис документация и архиви.
  • Безопасно пренасяне на обемни и скъпи машини.
  • Натоварване, транспортиране и разтоварване на цялото офис оборудване.
  • Снабдяване с нужните опаковъчни материали, за да извършите опаковането сами, ако желаете.

Товарене, транспортиране и пренасяне.

Нашата цел е преместването на Вашия офис да стане бързо и безпроблемно, за да не попречим на работата на Вашата компания. По време на планирането, ние подробно се запознаваме с Вашите изисквания и реда на опаковане, товарене и подреждане на техниката в камиона.

Наша грижа е укрепването на всички мебели, оборудване и документация за безопасното им транспортиране.

Държим на доброто планиране и координиране, защото това са основите за бързото и качествено преместване на офис. Това гарантира и, че ще възобновите своя работен процес възможно най-скоро.

Свържете се с нас още сега чрез контактната форма!

Опишете подробно как искате да Ви съдействаме и ще Ви помогнем бързо и лесно да преместите своя офис.