SMART MOVERS

КАК НИЕ ПОМАГАМЕ ЗА РАЗВИТИЕТО НА ВАШИЯ БИЗНЕС?

СИСТЕМА

Заедно с вас изграждаме система на работа, която да е удобна и полезна за вашият бизнес. Ние се настройваме според вашите изисквания и график. Не е необходимо да наемате хора или да купувате камиони и бусове, ние се грижим за логистиката. В наше лице вие имате партньор, на когото можете да разчитате за пренасяне, транспортиране на инвентар или стока, доставка, качване, сваляне, вдигане, демонтиране, монтиране на мебели.

С КАКВО СЕ РАЗЛИЧАВАМЕ

“Ние се грижим за вашите доставки” звучи просто и лесно. Всеки го може. И реално е точно така. Но това, с което ние се отличаваме е, че ние опознаваме вашата рутина и се сливаме в нея. Ставаме част от вашия екип и като такива сме насреща ВИНАГИ. Защо да преминавате през това да пускате обяви за работа, да правите интервюта, да наемате хора, които тепърва да обучавате и накрая пак да не си заслужава изгубеното време? Ако имате нужда да разчитате на някого за вашите доставки то знайте, че ние ще помогнем на вашия бизнес, да оптимизира своите процеси за да концентрирате вие сили в развитието му.

КРАТКО ПРЕДСТАВЯНЕ

Името ми е Никола Атанасов и през 2015-та година започнах да работя, като хамалин в една хамалска фирма в град Варна. Няма да споменавам в коя фирма, но бяхме изключително добър, сплотен, предпочитан екип и съм научил много през годините си на работа там.

След като ни се разделиха пътищата аз и мой приятел от детството Адриан Христов, собственик на Експрес Имоти, закупихме камион и още малко инвентар с амбицията да създадем бизнес. Аз с опита, който имам, като човек, който е работил в сферата и той, като човек с контакти в бизнес средите и канал, по който да достигаме до клиенти – имотите. Така след като вече нямах работа аз, младият “меринджей” направих първия си курс с диван за 25 лв на познат на приятел. И получих първия си бакшиш от 5 лв вече като предприемач. С това започна всичко…

ПЪРВИ НАЧЕНКИ НА ЕКИП

След малко време започнах да търся момчета за почасова работа, които искат да заработват пари, защото понякога клиентите искаха да им се качи някоя мебел или електроуред до апартамента. Това са наченките на моят екип. Разбира се беше изключително трудно да се намират клиенти. Нямахме сайт, нямахме и пари за реклама. Аз живеех с тогавашната ми приятелка, сега съпруга, на квартира и меко казано не беше лесно, но не се отказах.

ПЪРВАТА РЕКЛАМА

Първата реклама беше чрез лепене на стикери с телефонен номер и надпис “Транспорт и хамали”, а първите обадили се бяха деца, които се забавляваха и шеговито попитаха: “Ало, хамали? Хи хи хи хи”.

Разбира се това не ми подейства нито мотивиращо, нито беше забавно, но го има в зара и след този разговор беше ясно, че трябва да се подходи по различен начин и да се върви в друга посока.

Продължих напред и след още малко време направих сайт и започнах да получавам вече повече обаждания. Така вече нещата започнаха да изглеждат обещаващо.

ПЪРВИ ПАРТНЬОРИ

Родителите ми по това време си строиха къща и се налагаше редовно да ходя за материали и да се карат към обекта. Тук вече ми светна лампичката. Ключовата дума беше “редовно”.
Заформи се визията за евентуален бизнес, който не просто да чака обаждания от клиенти, а да обслужва хора, които изпълняват дадени проекти. Просто защото те щяха да имат редовно нужда от нашата услуга. В случая клиентите бяха родителите ми, а проекта беше тяхната къща. До края на този проект аз и колегите ми бяхме техни ПАРТНЬОРИ и отговаряхме за доставката на материали и носенето им из обекта.

Така ми стана ясно, че ако намеря още такива партньори, които да изпълняват проекти, собствени или на техни клиенти може да се заформи нещо, което да се нарече бизнес.

ПЪРВИТЕ СЕРИОЗНИ ТРУДНОСТИ

След като всичко вървеше бавно, но обещаващо всички си спомняте, че дойде Ковид и нещата започнаха да отиват на зле. Огромен късмет е, че колегите ми не се отказаха от мен и заедно “изгладувахме” този Ковид период. За което съм им безкрайно благодарен и до ден днешен все още работим заедно с част от тях.

Беше много, много трудно. Част от партньорите ни тогава изгубиха бизнеса си. Други, които не го изгубиха пък съвсем логично нямаха толкова често нужда от нас. Но пък друга част от партньорите ни тогава не се отказаха от нас, а дори напротив, започнаха да ни викат по-често и буквално да се опитват да ни помагат само и само да оцелеем като екип. Те просто бяха изключително опитни в бизнеса. Те знаеха и прилагаха в тази ситуация нещо, което аз разбрах малко по-късно.

“ПРЕДАЙ НАТАТЪК!”

Това нещо, което те прилагаха беше “помощ”. Много хора разбират помощта по различен начин. Някои я вземат за даденост, а други не могат да я приемат дали от гордост или си мислят, че е услуга, която после ще трябва да връщат. Аз лично бях изключително благодарен и все още съм за този жест от страна на нашите партньори и разпознах тази тяхна помощ, като знак, че трябва да взема поука и да я “предам нататък”.

Така аз разбрах колко е важно всъщност първо да бъдеш човек, второ колко е необходимо да имаш правилните партньори и трето да умееш да разпознаваш добрите дела, които те правят за теб. Без нашите партньори ние нямаше да съществуваме, като екип днес. От този момент ние знаехме, че това е посоката в която трябва да вървим. И това е концепцията, която трябва да следваме. Ние ще помагаме на малкия и среден бизнес в гр. Варна и живот и здраве в цяла България. И дано всеки, който е бил или попадне в такава трудна ситуация да приеме помощта, която му се дава и да вземе поука и предаде нататък доброто!