7.Fendi Casa
Компанията Fendi Casa Home Collection стартира през 1989г. и се превръща в нов параметър на превъзходството и творчеството. Концепциятана Fendi Casa е да „обличаш стаи“, като се възползваш от отличителнияопит на бранда плюс сътрудничеството на Alberto Vignatelli и неговата ClubHouse Italia. Фенди Каса показва своята творческа жизненост, като проектираинтериора за новата Crn 128 яхта на Ferretti Group.
Яхтата е обзаведена с мека мебел, полилеи,килими, платове, фотьойли и маси за кафе, покрити със слонова кост и тъмнокафяви кожи. Опитно преплетените дизайни са запазена марка и стил на FendiCasa, известен и известен в цял свят.
Fendi Casa избра Лос Анджелис за новата кампания през 2018
година. Калифорнийското небе, холивудската атмосфера, градските пейзажи са в
основата на новата колекция.
Проект за обзавеждане, изразяващ ежедневието, обогатен с ръчнa изработка, ценни
материали и вроденото творчество на Fendi Casa.
6. Kartell
Водеща дизайнерска фирма, основана през 1949 г. от ДжулиоКастели и сега ръководена от Клаудио Лути, Kartell е един от символите наиталианския дизайн по целия свят. Една успешна история, разказана чрезневероятна серия продукти – мебели, обзавеждане, осветление, аксесоари за дома- които са станали част от вътрешния пейзаж, да не говорим за действителнитеикони на съвременния дизайн.
Kartell си сътрудничи с най-престижните международнидизайнери. Колекцията Kartell е многофункционална и широка, лесна за използванеи красива за гледане. Цвят, ирония, прозрачност, уникални форми и пиеса насетивата се събират, за да направят уникални парчета.
Продуктът на Kartell е лесно разпознаваем в целия свят с емоцията, коятогенерира, неговата издръжливост и безспорно качество.
Развитието в използването на пластмаси и експериментиранетос нови технологии и процеси са от основно значение за Kartell, който винаги сестреми да внедрява функционалните си характеристики и естетическите качества насвоите продукти. В резултат на това текущо проучване са внедрени изцяло новисвойства на пластмаса, като сатенено покритие, прозрачност, гъвкавост,устойчивост на атмосферни агенти, мекота и докосване, изненадващи и специалницветове. Освен че са практични и функционални. Kartell чувствено и радикалнотрансформира възприемането на пластмасов продукт от просто функционален обектдо истински луксозен артикул.
Кartell вече има над 130 водещи магазина, 250 магазина в магазините и 2500 търговци на дребно в над 130 страни.
5. Boca do lobo
Мебелите BOCA DO LOBO саизключителен емоционален опит, чувство за принадлежност и състояние на ума. Смебелите си те се стремят да насърчават сензационните преживявания, катосъздават красиви парчета, които са вдъхновени и ръчно изработени в Португалия отперсонал, който обича това, което правят; като пренасят чувството заизключителност.
Дизайнерите им притежаватнеоспорим талант за композиране на парчета, които вълнуват емоциите в своитепочитатели. Мъдростта, натрупана от дългогодишния опит, се внушава с любов иотдаденост в изкуството, което те изпълняват. Не се пренебрегва никакъв детайлили елемент, тъй като предлагат най-доброто на границата между дизайна иизкуството. Всяко парче ще ви отведе на пътешествие до източници наудоволствие, които сте забравили, и ще ви отведе до места, които никога предине сте били. пътуване до света на BOCA DO LOBO – свят на емоции.
Всеки модул BOCA DO LOBO отразява тяхната отдаденост на дизайна, с уникална личност и изискан характер. Вярват, че елегантността и изискаността, представени в тяхната колекция е безкраен. Тези характеристики на тази марка са вкоренени дори в най-малките аспекти чрез ненаситен детайл на вниманието.
Това бяха още 3 от най-скъпите мебелни брандове на света.Не забравяйте, че много от тези мебелни гиганти са започнали от нулата и данотова успява да ви мотивира във вашите начинания. Очаквайте третата част, вкоято ще ви покажем още по-иновативни иоще по-скъпи брандове. Ние няма да спираме да ви изненадваме със суперинтересни теми и статии. До скоро!