ОБАДЕТЕ СЕ СЕГА: 0895550360

Open/Close Menu Хамали Варна Smartmovers ® - Хамалски услуги от студенти

Обадете се сега: 0895550360

Често задавани въпроси - 2

Продължаваме с най-често задаваните въпроси от наши клиенти. В тази поредица сме се постарали да систематизираме въпросите с цел да внесем яснота относно политиката на фирмата. Разбира се ние разбираме, че всеки клиент и всяка поръчка е различна от останалите и не поставяме всичко и всички под общ знаменател, но ние предлагаме определени услуги целящи да задоволят конкретни нужди и за това въпросите, които ни се задават са много сходни и в тази статия отговаряме на тях. За това смятаме, че тази статия е полезна.

 

  1. Каква е разликата между строителен и битов отпадък?

– За строителен отпадък се счита тухли, изкъртен бетон, плочки, мазилка, дърво събрани след ремонтна дейност. Строителните отпадъци отиват на депо където те се преработват с определени машини и техники. В това депо не се допускат неорганични отпадъци като пластмаса, мебели (защото в тях има тапицерия, лак и др.)
– за битов отпадък се смятат всички мебели, домашни уреди, топлоизолация, балатуми, мокети и др. Те отиват на различно сметище, където се преработват по различни методи и машини от депото за строителни. Цената и условията на това сметище са коренно различни.

НЕ ИЗВОЗВАМЕ ЕЖЕДНЕВЕН БОКЛУК, СТАРИ КОНСЕРВИ, ОСТАНКИ ОТ ХРАНА ТЕ СА ПРЕДНАЗНАЧЕНИ ЗА КАЗАНИТЕ ЗА БОКЛУК!!!

 

  1. Цената за извозване на строителни или битови отпадъци включва ли такса депо?

– Да, в цената за курса е включена такса депо.

  1. Цената за курс извозване на строителни или битови отпадъци включва ли товаренето на чувалите от ваши работници?

– Не, хамалските услуги се поръчват и извършват отделно от транспортните. Разполагаме с екип, който се занимава единствено с пренасяне на мебели, багаж и всякаква товаро-разтоварна дейност.

  1. Предлагате ли междуградски курсове с бус / камион?

– Да, извършваме междуградски курсове.

  1. Предлагате ли международни курсове с бус / камион?

– Да, можем да ви осигурим международен превоз на мебели и багаж.

  1. Предлагате ли хамалски услуги в други градове?

– Не, офисът и дейността на Smart Movers е в рамките на град Варна. Можем да осигурим нашите екипи от хамали да дойдат от гр. Варна до където се налага в страната.

  1. Предлагате ли изпълнение на поръчки след работно време или през нощта?

– Работното време на колегите е фиксирано, но когато се налага от обстоятелствата или е направена предварителна уговорка можем да се съобразим с изискванията на клиента.

  1. Предлагате ли склад и съхранение на мебели и багаж?

– Да, разполагаме складово помещение и можем да осигурим складиране на вашите мебели и багаж.

  1. Услугата складиране включва ли пренасяне на багажа до склада?

– Не, цената за хамалските и транспортните услуги е отделно от складирането на мебелите или багажа на клиентите.

  1. Работите ли през почивните дни?

– Да, когато е направена предварителна заявка за поръчка и сме се договорили за всички условия по изпълнението и. Ние се стараем да бъдем от полза тогава, когато имате нужда от нашата помощ и сме готови да се съобразим с вашия график.

Това беше втората част от поредицата “Често задавани въпроси”. Очаквайте още статии, като следете нашия #smartblog. Свържете се с нас за допълнителна информация, съвети и най-вече за да ви помогнем с пренасянето на мебели и багаж от вашия дом до ново, по-добро място за живеене. До скоро!

 

Полезна информация

Write a comment:

*

Your email address will not be published.

©2020 Smartmovers Всички права запазени.Design by Optimiziraime
Call Now Button