
Продължаваме с най-често задаваните въпроси от наши клиенти. В тази поредица сме се постарали да систематизираме въпросите с цел да внесем яснота относно политиката на фирмата. Разбира се ние разбираме, че всеки клиент и всяка поръчка е различна от останалите и не поставяме всичко и всички под общ знаменател, но ние предлагаме определени услуги целящи да задоволят конкретни нужди и за това въпросите, които ни се задават са много сходни и в тази статия отговаряме на тях. За това смятаме, че тази статия е полезна.
- Каква е разликата между строителен и битов отпадък?
– За строителен отпадък се счита тухли, изкъртен бетон, плочки, мазилка, дърво събрани след ремонтна дейност. Строителните отпадъци отиват на депо където те се преработват с определени машини и техники. В това депо не се допускат неорганични отпадъци като пластмаса, мебели (защото в тях има тапицерия, лак и др.)
– за битов отпадък се смятат всички мебели, домашни уреди, топлоизолация, балатуми, мокети и др. Те отиват на различно сметище, където се преработват по различни методи и машини от депото за строителни. Цената и условията на това сметище са коренно различни.
НЕ ИЗВОЗВАМЕ ЕЖЕДНЕВЕН БОКЛУК, СТАРИ КОНСЕРВИ, ОСТАНКИ ОТ ХРАНА ТЕ СА ПРЕДНАЗНАЧЕНИ ЗА КАЗАНИТЕ ЗА БОКЛУК!!!
- Цената за извозване на строителни или битови отпадъци включва ли такса депо?
– Да, в цената за курса е включена такса депо.
- Цената за курс извозване на строителни или битови отпадъци включва ли товаренето на чувалите от ваши работници?
– Не, хамалските услуги се поръчват и извършват отделно от транспортните. Разполагаме с екип, който се занимава единствено с пренасяне на мебели, багаж и всякаква товаро-разтоварна дейност.
- Предлагате ли междуградски курсове с бус / камион?
– Да, извършваме междуградски курсове.
- Предлагате ли международни курсове с бус / камион?
– Да, можем да ви осигурим международен превоз на мебели и багаж.
- Предлагате ли хамалски услуги в други градове?
– Не, офисът и дейността на Smart Movers е в рамките на град Варна. Можем да осигурим нашите екипи от хамали да дойдат от гр. Варна до където се налага в страната.
- Предлагате ли изпълнение на поръчки след работно време или през нощта?
– Работното време на колегите е фиксирано, но когато се налага от обстоятелствата или е направена предварителна уговорка можем да се съобразим с изискванията на клиента.
- Предлагате ли склад и съхранение на мебели и багаж?
– Да, разполагаме складово помещение и можем да осигурим складиране на вашите мебели и багаж.
- Услугата складиране включва ли пренасяне на багажа до склада?
– Не, цената за хамалските и транспортните услуги е отделно от складирането на мебелите или багажа на клиентите.
- Работите ли през почивните дни?
– Да, когато е направена предварителна заявка за поръчка и сме се договорили за всички условия по изпълнението и. Ние се стараем да бъдем от полза тогава, когато имате нужда от нашата помощ и сме готови да се съобразим с вашия график.
Това беше втората част от поредицата “Често задавани въпроси”. Очаквайте още статии, като следете нашия #smartblog. Свържете се с нас за допълнителна информация, съвети и най-вече за да ви помогнем с пренасянето на мебели и багаж от вашия дом до ново, по-добро място за живеене. До скоро!